25 oktober 2009

Våfflor till lunch :)

Håller på och frågar runt folk om kryssningen o så, ska snart boka så måste ju ha all info...

Men men, har några bilder att visa :P haha Tänkte vara lite flitig nu, har inte skrivit så mycket de senaste månaderna, men har bara känt att jag inte orkar. Inte bara me bloggen men allmänt, har inte orkat göra mycket alls. Men ska rycka upp mig nu, börja sätta igång kroppen så att jag inte känner mig så seg hela tiden. Får hitta på saker, har lite nya kläder som peppar mig också :P haha Beställde ju nyligen så måste ju visa de för folk..
Har också den nya klockan att visa upp :p hahaha Sånt gör mig lycklig, nya kläder och prylar :D


Igår åkte jag, Lili och älsklingen först in till Heron för att äta en sen lunch/tidig middag. Sen gick vi till Rusta för att köpa garn och efter det så gick vi till Ikea för att jag skulle köpa fler galgar eftersom det fattades många hemma och jag kunde inte hänga upp mina nya kläder!
Ricky mötte upp oss där och vi gick tillbaka till Heron för att kolla på Zombieland. Den va bra faktiskt :P
Senare på kvällen så gick killarna ut och festade, jag kände att jag inte orkade så stannade hemma o provade mina nya kläder istället :p haha

Jaja...


Min falafeltallrik :)



Söta Lili



Jag fular mig i min ensamhet :P haha Svankar för livet också..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar