25 oktober 2009

Hm...

Nu vad det en halvtimme sen Adde skickade sms:et om att han skulle vara hemma om tio min och han är fortf. inte hemma..!
Undrar varför han dröjer?

Har jag blivit en sån jobbig tjej som håller koll på killen hela tiden? Det var ju jag som ville att han skulle ut o ha kul med killarna... De har nog bara stannat för att köpa mat eller något.

Egentligen så får han gärna komma hem senare om han har kul, det förtjänar han, men det va bara det att han sa att han skulle vara hemma om tio min och fortfarande inte har kommit efter en halvtimme.

Jaja. Lite andra ämnen då! Nu när jag ändå är på g.
Igår(fredag) så var jag och älskling på Liljeholmens nyöppnade galleria. Vi gick runt och det var inte alls meningen att vi skulle komma hem med 10+ påsar och några tusingar fattigare..! :P haha men älskling hittade mkt som han behövde och det var nyöppningserbjudande överallt så därför blev det som det blev.

Vi gick inte ens in i alla butiker men det var för att jag skulle hem innan klockan fem för att hinna fixa mig till Linas middag som skulle börja åtta så sista butiken blev Stjärn-urmakarna där jag spanade in ett jättefint armbandsur, som jag sedan fick som födelsedagspresent av älskling! :) (Londonresan blir inte av förrän efter HK)
Den var ju förstås för stor för mig som alla andra klockor så de fick fixa till den och medan de fixade den och vi stod och väntade så kände jag mig plötsligt jätteyr. Jag kunde inte se något nästan och tappade balansen, hade svårt att andas och svettades jättemkt..!
Mådde verkligen inte bra men vi stod ju och väntade på klockan men jag kunde inte stå så snubblade ut till en sittplats som fanns utanför butiken. Med händerna i ansiktet försökte jag få bort "stjärnorna" som jag såg. Butiksförsäljaren kom ut med ett glas vatten till mig och jag kände mig fortfarande jättesvag. Satt där tills de hade fixat klart och sen så åkte vi hem. Resan hem tog lång tid och jag ville bara komma hem o vila.

Det blev ingen middag och jag har så dåligt samvete för det! Ville verkligen fira Lina och festa, men kände att jag inte krafterna till det. :(
Enda gången jag känt så innan var när jag jobbade i Delicato, när jag stod och packade vid bandet. Tror det är så man känner när man svimmar elr ngt..elr innan man svimmar.



Angående Londonresan som inte blir av då - Kände att det kommer gå åt mycket pengar även om det är älskling som står för biljetten och så men jag skulle bara shoppa massor och jag har precis beställt kläder, som har kommit förresten! :) Men jag vill ändå spara de här pengarna som ändå skulle bli några tusen för att spendera dem i HongKong istället!
Var faktiskt ett svårt beslut för mig :'( Ville verkligen åka till dit och shoppa men vår stora resa är viktigare för mig så det får bli såhär. Sen så har ju älsklingen sagt att det SKA bli en Londonresa efteråt så det blir ju bra det med :)

3 kommentarer:

  1. Men Kitty du behöver inte alls ha dåligt samvete! Vi hinner ta det en annan gång! Hoppas du mår bättre bara, obehagligt det där :S

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejen ! :)
    Jättekul och springa på dig !

    SvaraRadera
  3. Sainmaa - Jo men har ändå det...Mår bättre nu iaf. men vi får höras! :)

    Madde - Ja det va ju så längesen jag såg dig, ett år nästan... :P

    SvaraRadera