20 oktober 2009

Seg

Ju mer jag sover desto tröttare blir jag..!
Känner att jag måste träna så får se hur älsklingen mår sen efter jobbet. Han har nämligen varit lite småsjuk. Inte nog med det så är min lillebror sjuk också....tänk om det är svininfluensa på g? Hm....Vi tänkte egentligen gå och vaccinera oss idag men man ska helst inte göra det när man är förkyld så kanske väntar till nästa vecka. Blir bara väldigt nojjig speciellt när älsklingens kollegas fru har svininfluensan....det kan ju ha smittat kollegan o sen älsklingen.....Jajajaa..

I lördags fyllde jag år iaf. och då va vi på Fridays och firade....

Vi hade det trevligt och skulle precis beställa in desserten när "värdinnan" sa att vi var tvugna att gå...! Otrevlig va hon också, en asiat, snygg men bitchig. Bitch :p haha men tydligen så visste servitrisen inte om detta och hon kom en minut efter och tänkte ta vår beställning...men men...hon va snäll iaf. så dricksade henne, hoppas de inte delar på det bara...!

Efter det visste vi inte var vi skulle gå ngnstans...fick lite smått panik och hälften av människorna åkte hem.. :/ Men resten av oss gick till Berns, helt tomt va det när vi satte oss på terrassen...haha aldrig sett det så tomt men vi satt där iaf. med filtar och drinkar och hade det mysigt :)

Efter tolv så började det bli ganska fullt men vi gick ner en trappa och tydligen så var det
liveband som spelade...ingen aning om vilka det va men helt ok :P haha
Vi drog oss innan två, hade ju ändå varit där många timmar och vissa var trötta, vissa skulle jobba dagen efter men jag hade en trevlig kväll. Den slår förra årets halvt misslyckade födelsedagsfirande iaf! :P hahah


Just det ja, älsklingens present till mig!

Han hade gjort iordning två kuvert. I det första kuvertet så låg det en lapp och i det andra låg det tre lappar. Han sa att jag skulle få välja en av dessa lappar men först skulle jag öppna det första kuvertet för det var det han hade ge mig mest.
Det var en kryssning till Riga till ett femstjärnigt spa som han ville att vi skulle åka på. Problemet var bara att vi dagen innan hade suttit hemma hos Lili och pratat om att åka till Riga eller Tallin nästa vecka så då skulle det bli två kryssningar och det skulle väl inte vara så roligt....så det var jag inte så sugen på och inte han heller...
Så jag fick öppna det andra kuvertet och egentligen skulle jag bara få välja en lapp men jag öppnade alla tre och en lapp var på ett halsband som jag ville ha, med en gubbe på från Swarovski, den andra lappen var ett halsband också, fast på den nya versionen på gubben. Den tredje lappen var också lappen som jag valde, en weekendresa till London :) Så nu håller vi på att kolla vad det finns och när det passar bäst att åka iväg!


Jag och söta Sebastian som hälsade på :)


Shishi säger PEACE! :)
Yums!
Jag och älskling som försöker gömma sig bakom mig...

Killarna tog bilder på oss inne i toaletten :P

Lili sätter på lite läppstift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar