26 januari 2010

:(

Blev inget sista besök hos tandläkaren, kmr nog dröja innan dess.....
Inget sista besök hos AcadeMedia heller, va inte så jätteglad påväg hem och så trött så jag orkade inte åka dit, får bli en annan dag helt enkelt!

Idag vaknade jag runt tio, fick lite panik eftersom det skulle komma människor som skulle mäta varm- och kallvatten(görs typ minst en gång per år?). Men de skulle börja vandra runt området kl. åtta och jag hade ingen aning om de hade kommit eller inte, tänk om de hade plingat på men jag sov då?
Som tur va så hade de inte kommit ännu, de kom för en halvtimma sen så slipper oroa mig för det iaf..!!

Är fortfarande jättetrött men ingen idé att sova igen, känns onödigt, klockan är ju redan tjugo i ett liksom....
Funderar på att träna ikväll, måste måste..! Men vill göra det också faktiskt, får ångest annars....

Igår så gick jag och Lili runt på stan lite efter att vi hade varit i ambassaden och jag kunde inte hålla mig för att shoppa lite....MEN! Fyndade faktiskt ett par fina jeans på H&M för 100kr....det är billigt! :D hihi Köpte även en kjol därifrån som inte va på rea men den kostade endast 149kr så det är väl ok.... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar