31 januari 2010

Längtansfull...!

Åh, bara längtar o längtar tills vi åker..!!
Nu är det nog tio dagar kvar elr ngt..!

Vi har precis bokat hotellet i Phan Thiet i Vietnam. En svit på 80kvm :P hahah

Men men, måste försöka sistaminuten-träna nu de resterande dagarna..!! Ska, försöka iaf., träna varje dag tills vi åker. Blir mest gå på löpbandet o så, haha lycka till :P (till mig själv)
Man kommer nog inte se någon större skillnad men jag känner mig bättre iaf. :P

I fredags var vi och fira Lili hemma hos henne :p haha
Vi hade kul, tror Adde hade kul för han lärde känna några nya människor :P haha men folket gick hem ganska tidigt, vi va till slut några st. kvar och då sa jag att jag kände mig lite uppklädd o Lili tyckte att vi inte hade tagit några bilder alls så vi stod där o poserade 6-7st haha. Har inte fått några bilder från Lili ännu får fråga henne...

Igår åt vi dimsum inne i stan, vi beställde in alldeles för mycket mat..!! Fick dåligt samvete när vi lämnade kvar några tallrikar...men men...
På kvällen så gick vi på bio, såg Daybreakers. Den var faktiskt rätt bra men lite smådetaljer som va sådär :p haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar