26 januari 2010

Snodd...

Haha ja inte jag som gjort designen iaf....tog den från en sida som jag hittade men det va gratis så inte snodd egentligen...

Ändrade lite smågrejer men det gick inte att ta bort sökrutan och även om jag tog bort underline från bloggtiteln så ville den inte bort...tror den är låst på något sätt...
Sen så stör jag mig på att det ser hoptryckt ut när man använder IE men i MF ser den ut som den ska iaf....jaja orka inte bry mig mera....kmr säkert byta ut snart ändå...

Tränade aldrig som jag sa att jag skulle...jag som skulle ta tag i saker och ting. Men imorgon blir det träning iaf.

Kollade igenom lite gamla bilder och jag kan ju säga att det dummaste jag har gjort är att klippa mitt hår KORT..! Men Men, inget att göra åt nu, onödigt att ångra sig när det enda man kan göra är att vänta tills det växer ut igen.....extensions kan vi glömma!


Lili och jag förra året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar