17 januari 2010

Jag har:
(x) snott den här listan från någon - Min syrra
(x) rökt en cigarett - ...
( ) rökt en cigarr
(x) varit full - Vad ska man säga...?
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär - Har inte du?
(x) blivit dumpad - Tyvärr
(x) dumpat någon - Tyvärr
(x) fått sparken - Hahahah från telefonmarketing
(x) rymt hemifrån - Japp, kmr inte ihåg varför, tror det va en kille inblandad :P haha
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak - Massor
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis - Har jag säkert
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat - Haha
(x) legat med en medarbetare - Ja
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar - Mhm..
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flygit - Snart igen :)
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi - Yum!
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) varit i ett våldsamt förhållande - Det har blivit mkt bättre...
(x) tagit smärtstillande - Helst inte men...
(x) älskar eller saknar någon just nu - Yes :)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi - Skönt
(x) gjort en snöängel - Ja, härligt
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott - Haha och Anna Ettebo
(x) hoppat i en vattenpöl - När man va liten...
(x) lekt utklädd - Haha och tagit bilder :p
( ) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde - Som liten..
(x) fuskat när jag spelat spel - Haha har jag säkert..
(x) varit ensam - ...
(x) somnat i skolan/på jobbet - OM jag har :P hahah
(/) använt ett falskt id - Inte falskt men någon annans...
(x) tittat på en solnedgång - Fast föredrar soluppgångar
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm - Ja, i Australien. Hade hela ormen på axlarna och den ville mellan mina ben, snuskorm!
( )sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad - Panik
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd - ...
( ) tagit hand om ett råddjur/get
(x) vunnit en tävling - Några gånger, en gång vann jag glögg :P hahaha
(x) gått mot rött - Hela tiden
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp - Ofta också
(x) känt mig som en utstött - Ibland
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt - På någon timme, men det va ett litet glasspaket
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende - Händer ofta
(x) varit vittne till ett brott - Snatteri t.ex. Har ju själv begått några..
(x) ifrågasatt mitt hjärta - Ibland
(x) varit besatt av post-it lappar - Ja, älskade
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna - Känns äckligt men härligt samtidigt
(x) varit vilse - Hatar att vara vilse
(x) varit på andra sidan landet - Ja, baksidan
(x) simmat i havet - Härligt
(x) känt som om jag håller på att dö - Många ggr.
(x) gråtit mig själv till sömns - Varje dag för några år sen
(x) lekt polis och rånare - När man va liten
(x) sjungit karaoke - Haha, stackars de som lyssnar
(x) betalat för mat med bara mynt - Har säkert köpt ngn hamburgare på McD. Det räknas!
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort - Yes
(x) busringt - Haha med Lili kmr jag ihåg en gång :P
(x) fångat en snöflinga på tungan - Aa
( ) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om - Mhm..
(x) blåst bubblor - Ja
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor - Åkte varje dag en sommar med systrarna Chen :P
(x) fått en önskan uppfylld - Ja..
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor - Elegant
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel - Haha
(x) sjungit i duschen - Varje gång
(x) burit en svart klänning - Vem har inte...
(x) drömt att jag gift mig med någon - Ja, gift mig med personer som jag minst anar :P
(x) limmat fast min hand i något - Haha älskade limmet i träslöjden :P
(x) fastnat med tungan i metall - Hallå, tandställning? :P
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak - Jadå
(x) skrikit så att jag inte fått luft - Ja, sen tar man ett stort andetag och fortsätter skrika
(x) byggt en kärra - Haha, ja när jag va yngre, tog hjul från en gammal barnvagn
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar - Distansförhållande i fyra år..
(x) stannat uppe hela natten - Varje natt :P haha
(x) inte duschat på en vecka - Har jag säkert någon gång
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet - Vi hade ett äppelträd förr innan farsan såga ner det..
(x) klättrat i träd - Ja men blivit avskräckt efter alla insekter på trädet..
(x) haft en träkoja - Haha ja men typ...försökte iaf.
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam - Vem är inte... :P
(x) tror på spöken - Ja, klart
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het - Jag är dålig på att ta emot komplimanger...
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den - Ja, strömming :p haha
(x) fångat en fjäril - Fast sen visste jag inte vad jag skulle göra med den så släppte den fri..
(x) skrattat så mycket att jag grät - Haha ja, men då blir man ledsen istället..
(x) gråtit så mycket att jag skrattade - Haha ja här också, man orkar helt enkelt inte mer..
(x) fuskat på ett prov - ...
(x) haft en Britney Spears-skiva - Hahaha
(x) glömt någons namn - Pinsamt..
(x) sovit naken - ...
(/) svimmat - Jättenära en gång på jobbet och en gång i Liljeholmens galleria
(x) gråtit på tunnelbanan - >_<
(x) snattat - Haha ja från skolans caféteria
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter - Jo..
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
( ) varit otrogen
(x) varit svartsjuk - Snackar ju om mig, jag är VÄLDIGT svartsjuk av mig..
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna - Jaa, gör ju det nu :D

2 kommentarer:

  1. bara busringt en gång? hahaha!!! vit lögn där. :D
    snor denna nu. :)

    SvaraRadera
  2. Haha men mena att jag kmr ihåg en gång speciellt :P hahaha

    SvaraRadera