27 januari 2010

Trött..

Idag ville jag inte gå upp ur sängen eftersom det va så skönt att ligga under det varma täcket...men va tvungen för att jag skulle ta en dusch och möta upp Shi Jun.

Vi försökte hitta ett ställe*hemligt*(för tillfället iaf) men hittade det inte...åkte då till Heron ist. eftersom vi skulle träna...
Tränade gjorde vi men saken va att vi åt "lite" innan träningen eftersom jag inte hade fått i mig någon lunch och det gjorde att vi va tvungna att gå runt lite o smälta maten först. Men det gick väl bra...

Tråkigt inlägg....I know :P haha

Men en sak då...
Jag är så trött på människor som förväntar sig att jag ska göra all skit åt dem, jag är inte din mamma gå gör det själv. Värst är när man gjort något snällt och personen inte uppskattar det utan blir sur utan någon logisk förklaring. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET!!
Om du vill uppassad på så kan du gå o skaffa en slav jag är inte din! Idioter det finns i denna värld... :@


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar