24 september 2010

God morgon!

Ja alla sömntutor idag är det freeeedag! :)

Gick o la oss tidigt igår, vid nio efter idol och jag somnade rätt snabbt faktiskt! MEN! Vaknade ganska exakt vid halv två och har varit vaken sen dess....vill inte somna om nu även om jag skulle kunna....men ska försöka vända tillbaka på dygnet i alla fall.

Följde med älsklingen till bilen när han skulle till jobbet o sa hejdå så fick gå ut en minut, kom tillbaka och gjorde lite äggröra till frukost.
Har ätit upp allt nu och känner mig lite rastlös, skulle vara så skönt att gå och lägga mig nu igen, börjar bli sömnig. Fan. Kanske går och lägger mig igen..?! haha....

Om det va lite finare väder så skulle jag vara jättepigg, men just nu är det grått och regnigt och jag påverkas så jävla mkt av vädret..! :@

Äh jag går nog o lägger mig igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar