28 september 2010

Goood Morning!

Vaknade sent igår, vid halv tre? Sov någon timma vid åtta och efter det så somnade jag vid tolv....till halv två och har varit vaken sen dess..!

Känner att jag måste hålla mig vaken nu, ingen mer sömn förrän ikväll vid läggdags!!
Måste vända på dygnet igen och det kommer jag inte kunna göra om jag somnar nu.
Är ganska så pigg, skulle nog kunna somna om jag lägger mig igen men men...det får bli en powernap på eftermiddagen kanske.

Ska möta upp Lili vid kl. 18.00. Blir middag i stan, braaa! För då får jag komma ut lite istället för att dega hemma hela tiden, känner mig helt deppig när jag bara är hemma.

Ska tvätta lite idag så att jag kan börja packa lite.

Har beställt ett par skor och hoppas att de skickas idag, har inte fått något bekräftelsemail om att de har skickats ännu...hoppas det fanns kvar ett par till mig! Ett par kängor är det iaf..kan visa bild på de när de väl kommit...Har varit dålig med att ladda upp bilder på sistone, tråkig blogg va? :p haha men ska försöka bättra på det...

Rummet har blivit stökigt igen, som vanligt!
Vet inte vad det är med oss, stökar ner så snabbt! Haha...Får ta o städa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar