16 september 2010

Tiden går snabbt!

God morgon!

Det är redan torsdag idag, tiden går så snabbt! Tänk att snart var det en vecka sen som jag jobbade sist.

Idag är det inte mycket på schemat. Ska fortsätta att tvätta (anledningen till att det tar så lång tid är att det är så mycket kläder och vi har ingen torktumlare så kläderna måste hängtorkas och det tar väl minst en och en halv dag...)
Sen ska jag på synundersökning, det är på tiden...! :P Jag har inte undersökt mina ögon på två år och det har ibland skett konstiga grejer med ögonen. Som för två tre veckor sen så märkte jag innan jag skulle till jobbet att mitt vänstra öga blödde. Det var blod som hade smetat ut sig och jag blev ju lite rädd men när jag väl kom fram till jobbet så hade blodet försvunnit och kvar var ett rött streck. Tänkte att det kan väl inte vara SÅ farligt....Hoppas att det går bra sen....!

Ligger kvar i sängen, måste bara säga att jag bara ÄLSKAR när rummet är så rent :D haha jag är en så stökig människa så när jag väl har städat så vill jag bara vara i rummet :)

Men men...so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar