20 oktober 2010

Indiskt

Var så hungrig idag redan när jag var i skolan eftersom jag inte hade ätit någonting på hela dagen så bestämde med Annie och Lili att vi skulle äta indiskt.
Åkte sedan raka vägen till Rådmansgatan och där CuminClub ligger. En liten indisk restaurang som jag varit på en gång förut. De har ganska god mat där.

Åt oss mätta och snackade skit. Gick sedan vidare till Bolero för fika och snackade ännu mera skit. Jag åt så mycket att jag bara tog en varm choklad i Bolero och drack bara halva. Är fortfarande jättemätt nu när jag är hemma.
Tiden går så snabbt och snart är denna onsdagen slut.

Det gick bra i skolan förresten, jag gillar ju det här :) Vill plugga lite nu men vet inte om jag orkar, ska nog göra det imorgon. Måste tvätta lite imorgon också!
Det här vädret påverkar mig så mycket, orkar inte ens vakna tidigt och göra saker som att tvätta när det behövs, bara för att det är helt grått och deppigt ute! Om det hade varit soligt och fint väder så skulle jag gjort det. (det är sant!) Men men...

Är helt seg i huvudet nu och jättetrött. Ligger halvt nedbäddad i soffan med datorn framför mig och tv:n inom synhåll så det är ganska mysigt :)


Korma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar