27 oktober 2010

Några dagar sen....

Har varken orkat eller haft tid till att blogga, började ju som sagt jobba i söndags.

Nu har halva veckan gått och jag har varit så trött. Trots att jag sov hela söndagen så var jag jättetrött på måndagmorgon. Hade en och en halvtimme på mig att sova och jag försov mig istället, stängde av larmet i sömnen. När jag väl vaknade så var det försent att gå till första lektionen som var religion så sov vidare istället och gick endast på matten.

Efter skolan så åkte jag hem, va hemma en halvtimme och åkte sedan på lägenhetsvisning. Det var en helt ok lägenhet men området var inte så fint. Det låg i Fisksätra som ligger i Nacka och vi tyckte att det såg ut som Fittja och Hjällbo....så det blir inte den iaf...får leta vidare.
När vi kom hem igen så fick jag sova en timme för att sedan åka till jobbet...så jag har varit jättetrött igår natt.
När jag kom hem på tisdag morgon så dackade jag direkt. Vaknade upp när Adde kom hem från jobbet.

Nu sitter jag här igen, på jobbet och när jag slutar kl sex på morgonen så sia jag hem direkt och sova i fem timmar och sen är det skola igen i tre timmar som slutar halv fem...sen hem o försöka o sova lite innan jobbet.....

Det jag ser framemot nu är fredag då Kit Yee och Liam kommer!! :)
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar