19 oktober 2010

Pluggdag

Har bara pluggat idag...! Det har gått bra faktiskt.
Bara pluggat matte. Kan inte plugga på religionen eftersom jag inte har någon bok....Tänkte kolla anslagstavlan i skolan imorgon om någon säljer en religionbok, så blir det billigare.
Matteboken köpte jag igår efter skolan eftersom jag behövde den så snabbt som möjligt.

Imorgon har jag ingen religionlektion, inte nästa onsdag heller - uppehåll. Veckan efter nästa vecka så är det höstlov så måste plugga på mycket hemma eftersom det bara är en lektion innan lovet. Men det ska nog gå bra.....hoppas jag!

Men matte har jag imorgon iaf. och efter matten ska jag träffa upp Annie för middag. Lili joinar nog, och kanske 8poh Choon också. Det blir nog kul, har inte sett Annie på jättelänge, kommer inte ens ihåg sist vi sågs, någon gång innan Gbg och Malmö. Hon var ju tvungen att jobba i helgen men imorgon ses vi iaf. och det ska nog skvallras :p haha Om vad vet jag inte men finns alltid något o skvallra om :)

Nästa vecka kommer min kära syster till Stockholm och hälsar på, med bibi. Längtar! :)

Nu ska jag kolla på mina serier som jag dissat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar