16 november 2009

Än en gång....

...så har jag sovit bort en hel dag!!

Hatar när det händer, vaknade tio i sex och tänkte att det var perfekt, skulle bara ligga där i någon timme till sen så skulle jag börja fixa mig och äta lite och sen så skulle jag åka iväg på några ärenden och efter det så skulle jag gymma.

Men som vanligt så kunde jag inte gå ner och fixa min mat ifred för någon viss anledning!

Imorgon skulle nog passa bra MEN fönsterfixarna kanske kommer då?? Stör mig så jävla mkt på de, de verkar inte göra ett så bra jobb!

Fixar först grannarnas fönster men sen kommer de till oss, efter att ha fixat nästan allt så ska de fixa grannarnas igen? Hur jobbar de egentligen? Fixar man inte klart ett hus innan man går till nästa? Det är något som fattas som de skulle få in imorgon så de KANSKE kommer imorgon eller på onsdag. Värsta är att de bara kommer när de behagar. Hur ska jag veta om jag kan gå ut eller inte? De förväntar sig alltså att jag alltid ska vara hemma och öppna dörren för de?

Första gången han kom över så plingade han på först två ggr snabbt, jag undra vem fan det va vågade knappt öppna dörren för han kollade in genom fönstret och när jag öppnade dörren och visade att jag helst inte ville att han skulle komma in så trängde han sig bara förbi. Vilken idiot.

Orkar inte snacka mer skit, blir bara mer förbannad ju mer jag tänker på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar