20 november 2009

Freeeeeeedag

Godmorgon!! Alla som vaknar nu....jag vaknade iaf. kl TRE i natt.......jobbigt jag vet!
Var så hungrig och mensvärk så låg och mådde inte alls bra, väntade tills älskling skulle vakna så gick ner med honom sen för att äta frukost...mmm. Var vid den tiden(halv sju ungefär) jättetaggad på att träna så tänkte faktiskt dra då typ vid sju åtta tiden men så blev det som det blev och jag är så seg hela tiden men nu har jag packat väskan och fixat mig så ska först till jobbförmedlingen som jag egentligen skulle dragit till för tre MÅNADER sen men inte "hunnit". Har skjutit på det dag efter dag men nu är det dags!! Inget mer uppskjutet.

Ska passa på att träna efteråt och sedan så ska jag möta upp little miss Lili och shoppa...eller shoppa o shoppa...inte så att jag har pengar till det egentligen..men kolla kan man alltid. :)
Kom just på att jag fortf. har ett presentkort att använda på H&M som jag fick av syrran när jag fyllde år....har inte hittat något ännu, har inte direkt kollat....! Ville innan jag fyllde år köpa ett par boots därifrån men va för snål för att lägga ut 600kr på det eftersom de va från H&M så köpte dem aldrig men när jag väl hade fått presentkortet så hade Blondinbloggaren tydligen haft de på bloggen så det fanns inga kvar! Gick runt i stan o letade och till slut orkade jag inte mer så får kolla vad annat som finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar