18 november 2009

Så typiskt!

De där gubbarna har inte kommit ännu...!!
Jag har alltså varit hemma under hela morgonen och de har inte kommit ännu och jag tror inte att de kommer idag ens. Snacka om att slösa bort ännu en morgon/dag.

Imorgon tänker jag iaf. åka till Liljeholmen, lite saker som ska göras, tänker inte stanna hemma då iaf..! Sen så är ju farsan hemma också så jag slipper vara "låst" hemma.

Är så trött samtidigt som jag inte vill sova nu eftersom mina sovtider den senaste veckan har normaliserats eller vad man ska kalla det. Jag sover på nätterna iaf. Det jobbiga är att jag vaknar vid fyra fem sex tiden på morgonen men bättre så än att somna vid sju.

Har inte gjort så mkt sen jag vaknade faktiskt. Låg och kollade på serier ett tag men vid halv tio tiden så gick jag ner hit och rostade några mackor. Skulle ju gjort våfflor till lunch men jag mådde illa av tanken på det, fråga inte varför :p hahaha så det får bli en annan gång istället.
Men men, ska fixa mammas dator nu iaf. för att ha något att göra... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar