18 november 2009

God morgon!

Vaknade kvart i fem, kunde helt enkelt inte sova mer!

Tränade igår, kändes jätteskönt! Det är så att jag känner mig äcklig och fet när jag inte tränar, inte för att jag brukar träna mkt eller så men när jag inte rör på mig så känner jag hur jag blir fetare och fetare....!
Funderar faktiskt på att gå och träna snart igen, nu på morgonen, va skönt det måste vara. Men vi får se hur det blir, jag vill alltid så mycket men det slutar alltid med att jag ligger hemma och gör ingenting....

Det jobbiga är att fönstermänniskorna ska komma idag. Hoppas de kommer tidigt så att jag inte behöver sitta hemma och vänta på dem.

Är så sugen på scones men tror inte vi har någon mjölk hemma faktiskt :( Eller mmm....kanske bagels. Åh, blev så hungrig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar