24 november 2009

ruinerad...nästan

Var hos tandläkaren imorse...inget som spändes eller så, bytte bara ut gummibandet som håller ihop tandställningen. Det var dags liksom, vet inte hur länge jag haft den, den va helt missfärgad, såg rätt äckligt ut haha :p den hade gått sönder också...men men ny iaf. ska dit om tre veckor igen så hoppas på liiiite större ändringar men tro inte det....

Åkte raka vägen hem efter det eftersom inget va öppet, klockan var ju bara nio....
Väl i centrum köpte jag med mig lite grejjer för lussebak och vilken chock jag fick vid kassan, 66kr för två paket saffran..! Cp dyrt!

Men men...ska nog sätta igång med baket snart tror jag...

3 kommentarer:

  1. ärligt, det är trippelpris ju. Annars kan man köpa 2 för 25 typ.

    SvaraRadera
  2. Inte i år......har du inte läst om blommorna som dog för att det var kallt och de frös elr ngt...

    SvaraRadera
  3. viiiiiiilket råån! :o

    SvaraRadera