15 november 2009

Fattar inte...

...hur jag kan sova så mkt!

Igår så vaknade jag kl. fem på morgonen och ni kan ju tänka er hur trött jag var efter att ha jobbat från 14.00 - 21.00.
Somnade flera gånger i tunnelbanan påväg hem och väl hemma så somnade jag redan halv ett, väldigt tidigt för mig.

Vaknade halv sju idag, jättepigg och glad för att jag skulle ha hela dagen på mig att göra ingenting! Väckte älskling vid nio men vid elva så var jag redan jättetrött och somnade tills för en timma sen. Äckliga var att älskling frågade när jag skulle vakna och jag säger alltid fem av ren reflex(till allt faktiskt) och när jag vaknade så kolla jag på klockan och den va exakt 17.00....
Ibland undrar jag faktiskt om jag har någon sjukdom elr ngt som gör att jag är så trött hela tiden....eller så har jag blivit en hypokondriker helt enkelt... :P haha inte omöjligt eftersom jag bara oroar mig hela tiden och känner att jag har ont överallt.

Jaja...har ätit middag nu iaf. ska äta efterätt som jag gjorde igår när jag hade kommit hem - sockerkaka :P haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar