20 november 2009

SO TIRED!!

Nu är jag hemma!
Gick ju först till jobbgrejen, sedan till urmakaren och efter det så provade jag på gymmet i Liljeholmen.
Det var en besvikelse..trodde det skulle vara större men det är för att jag jämför den med Sats i Heron och den är ju rätt stor faktiskt - luftigare, högt i tak.
Men nu vet jag det iaf, har ju provat på ändå.

Efter gymmet så mötte jag upp Lili, vi gick runt i Liljeholmens galleria men det fanns inte så mkt intressant där, åkte till Skärholmen istället och blev fattiga, jag iaf....
Köpte ett par ankelboots som jag kollat in, vääääääääldigt fina om jag får säga det själv :D I'm in love! <3>

Kollade i H&M också men hittade bara en grå väska som får bli min nya vardagliga. Vill fortfarande ha ett par pumps därifrån men de verkar inte finnas! Inte i min storlek i alla fall :( Ska kolla en annan gång, idag gjorde det ont överallt i kroppen....

Orkar inte ens blogga mer, är så himla sömnig, vaknade ju tre inatt...

Just det, såg en jättesöt hatt eller vad det heter på H&M. Skulle lätt köpa den om den fanns i en annan färg, så söt!

Suddig bild men det är en rosett på den :)

Lili med två blommor i håret, hon lever farligt :P haha

2 kommentarer:

  1. Du får komma till Sats i Odenplan o träna. Lovar att vi ska köra slut på dig
    ;)

    SvaraRadera
  2. ja, tänkte prova på den någon dag..! :D
    är det bra där?

    SvaraRadera