21 augusti 2009

Äntligen helg?

Det är ju inte så stor skillnad för mig eftersom jag sitter hemma ändå annars, men skönt ändå att älskling inte behöver vakna tidigt för att jobba så får jag sova ut med honom.

Har inga planer för helgen men det finns ju som sagt inte så mycket att göra när man måste spara pengar...!

Det är asiatfest nästa vecka i Berns så kommer nog gå åt pengar där....
Jag som inte vill gå på asiatfesterna längre egentligen, att de måste kosta så mycket också! Men eftersom det är Berns och att de flesta i vänkretsen ska på den (I think..?) så blir det nog kul! :)


Har inte fått någon sömn alls inatt, bara legat och kollat på Greys anatomy, har inte kollat klart den ännu! Det är lite mer än halva säsongen kvar så jag har iaf. något att sysselsätta mig med under tiden då alla jobbar....

Men har städat rummet och det känns jävligt bra!! Inga kläder på golvet, ingenting på golvet och sen så har jag tvättat massor och ska fortsätta att tvätta senare idag när alla har vaknat. (ja, vi har massor av kläder även om det känns som att man aldrig har något att ta på sig men det beror nog på att allt bildas till en stor tvätthög...)

Vad ska man säga, jag är lat, väääääääldigt lat! Fråga Adde, han skulle inte säga emot. Men! Jag är absolut inte lat när jag jobbar, det är nog tvärtom, jag är nog rätt ambitiös faktiskt. (vadå, är det fult att ge sig själv en komplimang?)














Fattar inte, såg jag ut såhär för ganska exakt fem år sedan?? 15år
gammal?? Jag ser ut som max 12år på bilden. En riktig fjortis var jag, som tog massor av såna egobilder..
Man kan se i bakgrunden att jag var väldigt lat då också...
Fast håret var rätt fint...Men vilket runt ansikte jag hade då, kinderna är ju skitstora också. Ser ut som en bebis :p haha
Hade precis gått ut nian där med bajsbetyg(inga IG:n då iaf.) och största problemet var hur jag skulle kunna träffa Adde så ofta som möjligt, vi hade varit tillsammans i tre månader bara men det var ju fortfarande ganska nytt då eftersom vi bara sågs varannan vecka som mest...Men men, det gick ju bra tillslut..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar