24 augusti 2009

Hemma igen..!!

Är så trött, sov ju inget inatt....

När jag va påväg in mot tandläkaren så var det något fel med tunnelbanan så var tvungen att ta ersättningsbuss och jag kom en halvtimme försent(!). Typiskt att sånt ska hända mig, kan säga att tandläkaren va inte så glad när jag kom fram...

Men det är inte mitt fel, jag var lite smart till och med. Tog en vanlig buss istället för ersättningsbuss och det gick faktiskt lite snabbare eftersom det var så mkt folk annars som väntade på ersättningsbussarna som var ganska få.

Nu är jag jättetrött som sagt och lite åksjuk till och med, men glad och nöjd att jag äntligen åkte in och fixade lite grejjer.
Ska nog sova en stund, det känns så skönt att klockan bara är tolv och jag har fått allt gjort. :)
Fast ska inte sova så länge eftersom jag måste vakna tidigt imorgon igen.. :/
Jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar