05 augusti 2009

Trötter som vanligt..

Det har inte blivit några inlägg på ett tag...eller ja 1½ vecka men det känns ju mycket längre än så..

Jag jobbar fortfarande, mån-fre kl.5.45 - 15.00! Gissa om jag är död på morgonen! Jag har skapat en ond tidsspiral eller vad man ska kalla det, vaknar 4 på morgonen och när jag kommer hem så försöker jag hålla mig vaken men det räcker med att jag sätter mig i soffan så slocknar jag. Sover ett tag och det är något fel med mig för när jag går upp och lägger mig så kan jag verkligen inte somna, men i vardagsrummet är det enkelt som helst...jaja..två timmar innan jag ska till jobbet alltså! :/

En annan rolig grej är att jag och älskling nu har bokat biljetter till HongKong! :) Långt kvar innan vi åker - 10feb nästa år, men biljetterna var så billiga att vi inte kunde motstå! Jag menar, hur ofta får man en biljett till HK för 3500kr? Så nu är det bara jobba jobba jobba för att spara pengar till resan! Längtar.. :P haha Stannar där i tre veckor förresten, vi kommer att fira det kinesiska nyåret där! Hoppas att Shi och Dan också bokar då! Men de är ju i Korea för tillfället. Lili ska ju också till Kina runt det kinesiska nyåret så de blir kul! :)


Har lite gamla bilder som jag sagt att jag ska lägga in men inte orkat, här är det iaf!

Mina fina brorssöner! Två månaders skillnad!

Busiga Cecilia som kan prata rätt mkt nu! :D

Vi med våra tröjor som mamma köpte till oss i Barca :P

Maomao :)

Sushi! :D


Killarna kände sig för att vara lite romantiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar