17 augusti 2009

Stolt!

Yes! Jag klarade av att lösa rubiks kub på egen hand! :D hhihi
Har lärt mig från brorsan, frågat honom hela tiden när jag fastnat men nu har jag lärt mig och behövde ingen hjälp alls. Tog tid men men :)

Vaknade rätt sent idag, jag har vänt på dygnet igen....
Var vaken hela natten och jag skulle ringa ett samtal kl.8 så tänkte att jag kunde vara vaken tills dess men somnade vid sextiden tror jag....fast jag ringde samtalet iaf. som visade sig vara helt i onödan...
Däckade direkt efter det och drömde konstiga saker...

Drömde bland annat att jag hade två bögkompisar som jag hängde med men den ena var kanske inte bög, han va het iaf :P hahaha men den andra var det och han tog ett gravidtest som visade positivt, jag tänkte då att vafan har du gått och blivit gravid men sen kom jag på att bögar inte kan bli gravida?? Skitkonstigt iaf..
Den andra drömmen hade något med barn o göra men den sparar jag till mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar