20 augusti 2009

Torsdag morgon

God morgon!
Är uppe tidigt igen..! :/

Om jag hade fortsatt på förra jobbet så hade jag varit tvungen att gå mot tunnelbanan nu..!

Vaknade fyra av älsklingens alarm, igen! Trodde klockan var tio över sex och att han skulle vakna, var kissnödig och gick på toa, skvätte kallt vatten i ansiktet för jag tänkte vara snäll och följa med honom ner för att äta frukost!

Kommer tillbaka till rummet, han ligger fortf. och sover, blir lite misstänksam och kollar klockan - såklart klockan är fyra bara!! Fan, jag som trodde att jag hade sovit hela natten! Blev så pigg av vattnet så kunde inte somna om, satte på datorn och ja, dokumenterade det här...


Har några säsonger av Greys anatomy i datorn som jag inte sett. Följde den förut men sen orkade/hann jag inte när den kom på tv så ska kolla de nu eftersom jag ändå inte kan somna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar