25 augusti 2009

Utvilad

Säger bara jävlar vad jag har sovit..! Hahaha

Jag somnade direkt igår efter blogginlägget och då var klockan tolv. Sov ändå tills middagen som var vid sex-sju tiden. Middag som jag inte åt eftersom mina tänder var/är så ömma efter tandläkarbesöket så efter soppan som jag drack istället så gick jag upp till rummet igen och däckade igen. Sov tills klockan var ett och vaknade av att jag var så kissnödig eftersom jag inte hade kissat på hela dagen. Efter toalettbesöket så var jag jättepigg men hungrig. Så gick ner och åt några mackor och kollade lite på tv. Efter ett tag så gick jag upp och la mig igen men kunde inte sova så surfade runt lite och kollade sedan på en serie. Somnade vi fyra igen och vaknade när älsklingens alarm ringde vi kvart över sex. Så har ju ändå sovit 15timmar....väldigt mycket för att vara jag! :)
Känns bra, ska ta en dusch snart och sedan bege mig iväg till Kista där jag ska möta upp min grupp :P haha mer säger jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar