19 augusti 2009

Besatt

Har blivit besatt av den där kuben, inte bra! :p hahah
Saken är ju att jag kan lösa den nu så jag sitter bara och håller på och löser den femhundra ggr per dag och det är helt sjukt, det är inte roligt men jag måste ändå sitta o lösa den. Är besatt helt enkelt..

Jaja...har legat och försökt ändra utseendet på bloggen i FYRA timmar nu men har inte kommit någon vart.
Har sovit lite inatt! :) Det är framsteg...vaknade av Addes alarm som gick igång innan kl. fyra och har inte kunnat somna om sen dess. Satte på datorn o ja...nördat mig lite. Så frustrerande att inte kunna sova mer när jag är trött men jag har som sagt lyckats få några timmars sömn så det är ju bra...hoppas på att kunna sova hela natten inatt...

Jävla skator som ska låta så mkt precis utanför mitt fönster!

Ska nog ner o laga lite lunch! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar