15 augusti 2009

God Morgon!

För första gången på länge så lyckades jag somna som vanligt folk igår!! Gissa om jag e glad nu! :D hihi
Och som vanligt folk så menar jag vid tolv-ett tiden. Det var väldigt längesen och det känns så skönt. Under de senaste veckorna så har jag inte somnat förrän vid fem på morgonen vilket har varit väldigt jobbigt psykiskt. Det kanske inte låter så farligt men för mig var det riktigt påfrestande för hjärnan och jag fick panik och jag vet inte vad....Men nu iaf. så e jag glad :)

Igår så träffade jag Lina som jag inte sett på länge. Vi satt i stan o pratade och hade det mysigt. Det måste göras oftare! Det har blivit så att vi bara ses ungefär 5 ggr per år typ...dåligt!

Men, kom även på att jag och Adde måste verkligen spara pengar nu, något som vi är väldigt dåliga på! Jag ska försöka tänka till tre ggr innan vi gör något som kostar. Det har blivit för många biobesök på senaste tiden och även om vi inte festar ofta så går det åt de gångerna vi väl gör det så vi ska alltså stänga in oss själva i ett halvår för att sedan spendera allt som vi lyckats spara, under tre veckor i HONGKONG! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar