11 maj 2009

Åh...!!

Så irriterad!!

Först blir jag väckt av morsan för en sak som jag inte orkar med!!
Sen nu så ringde det precis en jävla telefonförsäljare med dolt nr??? Får de ha det? Jag brukar annars inte svara om det är telefonförsäljare som ringer till mig eftersom de slösar både på min och deras tid, men nu gick jag ju på det eftersom de ringde med dolt! Fan.
Satt och "lyssnade" på den här killen som inte ens tog paus för att andas när han berättade om detta supererbjudande samtidigt som jag tyckte synd om honom för skitjobbet han har och för att jag skulle tacka nej och han skulle bli irriterad(?) och besviken och han skulle ha slösat på tid.
Måste säga att jag ALLTID är trevlig mot dessa telefonförsäljare när de ringer mig för jag vet att dt är ett skitjobb och att man inte orkar med otrevliga personer men då kan de väl förfan vara snälla tillbaka när jag tackar nej, det är ju inte mitt fel att jag inte är intresserad? Duh, är nära på att bara lägga på nästa gång de ringer alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar