28 maj 2009

-

Sååååja....har kollat klart på SATC och kollat lite om resan. Snart åker vi! :) Det är mindre än en vecka kvar....
Vi har inte ens åkt ännu men jag tänker redan på att det kommer att vara så tråkigt när vi ska åka hem igen och när vi är tillbaka i Sverige....blir ännu deppigare när jag tänker på att jag oftast brukar tappa färgen rätt snabbt så jag kommer inte ens vara brun länge....får försöka steka här i Sverige sen.. :P eller använda brun-utan-sol. Fast jag orkar inte göra det...

Imorgon är det tänkt iaf. att vi ska på visning...men jag tror att vi skippar det faktiskt...
Farsan har inte tid eftersom han ska förbereda anka till min bror o sen hämta morsan o blablbala och vi kommer ju ändå inte flytta så kanske lite onödigt att åka dit för att kolla....
Men det va ju kul iaf. att jag fick en kallelse....hoppas att jag får fler såna när jag har jobb då så kan man fundera på det på riktigt!! :D Nu känns det ju inte helt omöjligt att flytta härifrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar