27 maj 2009

Sjuk igen!!

Fan!
Jag som precis började bli frisk igen och hostan hade försvunnit men nu så har älskling smittat mig och jag har jätteont i halsen och är helt täppt i näsan! :@
Hoppas bara jag blir frisk innan vi åker iväg, vill ju inte va sjuk under resan!

Vaknade sent idag igen, hade tänkt gå ut och springa men det är så blåsigt väder ute och jag vaknade så sent så jag orkar inte nu...vill helst springa på morgonen eller förmiddagen då det inte är så mycket folk ute...
Har iaf. tvättat lite, ska upp och tvätta mer snart....

Har lagt till en kategori-lista, vad de står för är ju väldigt tydligt...blir enklare för mig att bläddra...den här gången lyckades jag fixa till det utan att ta bort hälften av alla blogginlägg....

Imorgon ska vi på middag hos min farfar och farmor...då får jag träffa lille Sebastian igen :) Men borde kanske hålla avstånd eftersom jag är sjuk? Jag vet inte...han är lite äldre nu så kanske inte är lika farligt som när han är nyfödd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar