22 maj 2009

Pinsamt, igen!

Sov bara tre timmar inatt, är jättetrött!!
Somnade inte förrän kl sju och vaknade tio...elr halv elva...men trött är jag iaf!

Vi åkte för att hämta pass, både mitt och älsklingens. Älsklingens från OKQ8 som hans mamma hade skickat det till och mitt från polisstationen som väntat på mig där i en vecka. Ok, mitt pass var inte SÅ hemskt som jag hade trott men det är fortfarande ngt som jag inte kommer att visa för folk....ser så stel och nollställd ut på bilden, jag kollar inte ens in i kameran..! :/
Men efter det så åkte vi och hämtade mamma, åt lunch och handlade lite och växlade pengar.

En pinsam grej som hände,,....vi var i Hallunda och självklart så glömmer/skiter farsan i att lägga p-skivan och självklart så får vi böter efter ca. sju minter när vi är tillbaka och SJÄLVKLART så är det Choon-Wei IGEN som har lagt boten....pinsamt! MEN, tack iaf. :P hahah igen...förra gången så var det mitt fel, jag la p-skiva men det syntes inte så då fick vi böter...denna gången var det farsans fel.....

Angående imorgon, har velat fram och tillbaka om vi ska gå eller inte...på asiatfesten alltså. Jag vill...älsklingen tvekade innan men det verkar som att han vill gå nu ändå! Så vi kmr nog :) Blir nog kul, får se till att det blir kul fan...

Jag, Lili och Annie på "förfesten" innan påskpartyt. Hahahaha vet inte va vi gör, hade kul iaf. frånsett från vissa grejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar