17 maj 2009

Snart slut på denna söndag...

Kollade som sagt på när syrran uppträdde både i sång och dans.
Jag hade aldrig hört henne sjunga innan och blev faktiskt förvånad för rösten som kom från högtalarna lät ju inte alls som min syrra? Haha...
Hon var hes också men det gjorde bara rösten ännu bättre på något sätt...
Filmade det iaf. så jag kan visa alla att hon e bra :P hahah Lite stolt e man ju iaf..

Syrran till vänster och Biling till höger

Imorrn är det dags för Shi Lis skiva, ska nog bli kul! Lite synd bara att älsklingen blev sjuk idag så hoppas att han mår bättre imorgon, har ju betalat o allt så måste gå på den...men han klarar sig nog.

Jag har bestämt att från och med nu tills vi åker så ska jag bara dricka vatten, ramlösa och té. Mamma har köpt hem sån japanskt té, eller popcornté (som Shi Jun har döpt det till). Det är rispuffar i det som gör att det smakar som popcorn. Gott är det iaf. :) Varje gång vi är hos Lili så dricker vi det så sa till morsan att köpa hem.
Och att det är just ramlösa jag ska dricka är för att mamma har köpt hem typ åtta flaskor så får ta slut på det...

1 kommentar:

  1. När åker du till Grekland?

    Gud vad spännande!!!

    Kityee var jätteduktig. Varför frågade du inte oss om vi ville med?

    //Ann

    SvaraRadera