11 maj 2009

Blööööööh

Drack ingefärasoppan precis, så stark!! Men så gott också..

Idag orkade jag inte vakna tidigt eftersom jag inte somnade förrän vid sjutiden imorse så vi missade såklart simningen eftersom simmet stänger kl. 12 på måndagar...!
Imorgon SKA vi iaf. för det stänger 21.00. Men först ska jag till tandläkaren vid elva...hoppas att han spänner igen då! Men inte fööör hårt bara...eller kanske bra om han spänner hårt, som i början av allt då det enda jag kunde få i mig va flytande föda...bra bantningskur :P hahah

Cyklat lite idag igen....egentligen är det inget eftersom jag bara cyklar jättejättelite men jag har iaf. börjat skriva upp hur mycket jag cyklar och det är bra då jag ser att jag blivit snabbare :D

Vädret är tråkigt som vanligt och deppigt som gör att man inte har lust att gå ut alls.

Skulle gjort passet idag men jag hade inget att åka med så ska göra det på onsdag då farsan är ledig,....funderat lite och tänkt på att jag kanske inte behöver ett nytt pass trots allt....tror att jag kan komma in med mitt gamla pass(som är ogiltigt) till SL's skiva nästa vecka på måndag eftersom jag ändå ska på middagen innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar