10 maj 2009

God morgon?

Åh, så himla trött jag är!
Målade aldrig på nagellack förut. Somnade istället en stund innan det var dags för middag och efter middagen så gick jag upp och sov ännu mer, tills nu!
Är fortfarande rätt dåsig men kommer nog vara vaken ett tag nu....

Ska nog äta snart också, det gör väl inget...? (försöker intala mig det!) Bara grönsaker ju, kan inte vara så farligt... :D Fast egentligen är jag ju inte ens hungrig...

Nästa vecka ska jag ju på min syrras uppvisning så jag missar badminton! Jag som ville spela, kom på idag att det bara är en månad kvar! Alltså, fyra fem gånger bara :(
Får simma mer då, använder ju klippkort och har massor av såna kvar så det kommer inte ta slut på ett tag..

Men ska börja med maten nu iaf. och bli en tjockis...............! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar