21 maj 2009

Sjuka

Idag vaknar jag av att älskling nyser ungefär 15ggr i rad....hahaha! Stackarn...
Hostar gör både jag och han, jobbbigt! Det känns som att jag har jättemkt slem i halsen!!
Vill bara bli frisk!
Allt började ju med valborg så det har ju gått två veckor nu...
Det har ju även resulterat i att jag inte har hälsat på min brorson mer än två gånger, jättetråkigt. Vill också se den lille krabaten men får vänta tills jag blir frisk!

Igår kom taxfreekatalogen, massor man vill ha därifrån, men ska spara spara spara så att vi kan ha lite kul under den korta resan.
Håller på att sy om älsklingens gamla jeans till shorts, det blir faktiskt bra! :)
Kommer ihåg för några månader sen då jag sydde hela tiden, några grejer blev misslyckade men jag sydde tre ögonbindlar iaf.!
Två till mig och en till älsklingen som han faktiskt har använt väldigt flitigt. Han använder den varje natt vi sover, först för att han jobbade och då stördes av ljuset från datorn eftersom jag använde den men nu har han blivit så van med den och när vi lägger oss är det så ljust så han använder den fortf...
Jag däremot har inte fått ngn chans att använda mina, en är av jeans och den är nog mest för syns skull, hur skönt är dt att ha jeans mot ögonen? Men jag kmr få använda de på resan iaf.. :P hahaha

Lite sneda sömmar här o där men dt va faktiskt svårt att sy tjockt jeanstyg när symaskinen inte ville samarbeta! Tråden hoppade ur hela tiden.. Mamma säger att man inte ska sy jeans med maskinen för att dn är inte menat för dt...SÅ gammal är den. Vill ha en ny symaskin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar