09 maj 2009

Good morning sunshine!

Vaknade av att jag var så himla kissnödig så steg upp för att kissa och kan förfan inte somna om nu! Jag är fortfarande jättetrött, varför får jag inte sova mer för? :(

En sak jag undrar, hur vet man att man är deprimerad? Läste någonstans att man alltid känner sig trött och vill sova och inte orkar göra någonting alls, jag kan även gråta för ingenting närsomhelst typ varje kväll förut? Ge mig lyckopiller.
Nä men ärligt talat, jag är inte deppig. Om det ändå vore så...

Ikväll ska jag och älskling på bio iaf. Vi ska se Monsters vs. Aliens innan den försvinner från biograferna. Om ni undrar varför vi ska se en sån gammal film som funnits på bio så länge är det för att vi aldrig har sett på 3D-bio och det lär ju bli coolt, syrran har sett den och säger att dn e bra så.. :) Vi frågade några men det verkar som att de inte är så intresserade eftersom ingen har hört av sig men det kan ju vara så att de inte har vaknat heller....men det blir bio hursomhelst.

Hostan är fortfarande kvar, jobbigt :( Jävla skit, kan inte jag få bli frisk snart? Har så ont i halsen!!

Ska snart resa på mig för att börja tvätta igen...men snart! Först så ska jag ligga här och snoka lite som jag alltid gör. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar