08 maj 2009

Vill vill

Idag var/är dt så fint väder så jag ville gå och bada men dt är väl fortfarande för kallt för deT? Haha, badkruka som jag är. Vill åka hem till Addes mamma och bada där i området för dt är så mysigt där, inte lika mkt folk och inte alls lika smutsigt som här...
Ska nog åka dit under sommaren, eller måste göra det, bara för att bada.. :P

Måste träna också, vågen har stannat vid en viss siffra, går varken upp eller ner men lite mindre ska dt bli...frågan är bara hur? :P haha
Fast hur mkt jag än går ner i vikt så finns mina lovehandles fortfarande kvar, måste alltså träna bort det genom löpning eller att cykla...situps är bra också. Problemet är bara dt att jag är så lat, måste få upp motivationen, jag gör ju inget hemma om dagarna ska försöka tvinga mig själv.

Nu har älskling gjort middag, eller han håller på så måste gå o hjälpa honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar