08 maj 2009

Liv...?

Det känns som att jag inte har ngt liv längre på ngt sätt....det sociala har iaf. försvunnit....

Vet inte om det beror på att allt man gör kostar pengar eller om det är för att jag nuförtiden oftast är trött och hängig, varför är jag det? För att jag sover för mkt? Känner att jag inte orkar göra någonting alls och vill bara sova och kolla på film.
Måste börja aktivera mig och gå ut lite mer och promenera eller bara göra någonting och träffa folk, det känns som att jag sitter hemma och gömmer mig. :/
Mamma sa för någon vecka sen att jag har blivit jättelat, jag gör ingenting på dagarna och ändå orkar jag inte städa och tvätta, sånt som jag till och med gjorde när jag jobbade. Stämmer nog.
Men det känns så segt samtidigt som tiden bara flyger iväg....jaja vet inte riktigt vad jag babblar om..


*mjao*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar