20 maj 2009

Puh

I måndags va jag på Shi Lis skiva och det var trevligt så länge det varade....haha :P
Shi Li fick nog i sig lite för mycket, eller så hade hon väl hoppat runt lite för mycket men vid ett tiden så lutade hon sig mot toaletten....och blev utslängd från sin egen skiva :p
Men vi hade kul iaf. Tog uppemot 180bilder. Men det är nog bara runt 20 som bör visas :D haha

De ligger uppe på facebook iaf.

Sitter bredvid älsklingen nu som spelar cs....jävla nörd..
Ska gå OkQ8 sen för att hämta hans pass som hans mamma skickade igår....
Måste hämta mitt pass också!! Ska nog göra det på fredag, då växlar vi pengar också.. :)

Längtar dit! Vill åka nu nu nu....Vi har kollat upp massor av info som finns på nätet om Samos, vad man kan göra där o vilka stränder vi ska till o så. Det gör att man vill dit ännu mer.

Denna resa är lite speciell...Den är nog en två veckors försenad 5års firande för oss! :) För på söndag den 24e maj så har jag och min älskling varit tillsammans i 5 år! Och jag älskar honom lika mycket om inte ännu mer än i början! Vi kommer nog växa ihop snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar