12 maj 2009

Trötter...

Är så jävla trött just nu..! Kom hem precis från tandläkaren...han gjorde inga större ingrepp utan bytte bara gummibandet(?) som håller ihop ståltråden. Gummibandet går längst hela tandställningen och jag fick det först förra gången, hade annars små gummiringar innan det.
Problemet med det här gummibandet är att det blir missfärgat snabbt! De tog ju ut den gamla som jag endast haft i tre veckor och den var helt neongrön..?? Vad är det jag har ätit egentligen? :/ Haha lite äckligt....måste tänka på att inte äta eller dricka färgstarka saker.. :s
Synd eftersom det ligger baugetter i ugnen och vi tänkte äta makrill i tomatsås till det, jag får väl bara äta av brödet då!

Ska ju simma senare också, måste nog sova en stund innan jag gör det annars kommer jag svimma i bassängen. Men det kanske blir efter middagen till och med! Skönt, för då kommer jag somna rätt så snabbt efter det. Känner att jag kommer somna närsomhelst nu! Men först - maaaaaaaaaaat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar