10 maj 2009

Soliga men blåsiga söndag!

Idag känner jag att jag är på rätt bra humör!

Spelade badminton vid två och efter det så tänkte vi gå och simma men kände att det inte var värt att bara få vara där en timme(kvinnobad efter), så vi ska gå och simma imorgon istället! Älsklingen råkade knäcka sin axel på något sätt så han har haft ont i axeln och skulderbladen i några dagar nu, vi fick spela lite lugnare idag. Om det fortsätter såhär i en vecka till så går vi till doktorn. Konstigt att det kan bli så, är det för att vi inte rör på oss tillräckligt? Kommer ihåg att jag fick sådär jätteont i nacken en dag bara sådär när jag vaknade. Det gjorde verkligen jättejätteont och jag fick ha huvudet på sne i några dagar. Det gjorde ont att sitta till och med... :(
Efter att vi kommit hem så cyklade jag lite också på motionscykeln som vi säkert haft i tio år men aldrig riktigt använt, eller jo i början så skulle alla träna på den men alla tröttnade ganska snabbt. Ska börja använda den lite mer nu iaf...

Nu tänkte jag måla mina naglar :) Tånaglarna blir det då, måste ju göra sig fin nu när det är sommar så att man kan visa sina fina tår :D

Just det, va ju på 3D-bio igår för första gången. Såg "Monsters vs Aliens" och den var faktiskt bra! Jätterolig film, se den om du inte gjort det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar