04 maj 2009

Längesen

Det känns som att det var jättelängesen jag skrev här, men dt är ju bara några dagar...
Aja. Jag har inte känt att jag haft någon lust för att skriva eftersom jag inte har så mkt att skriva...

Sist jag skrev så skulle vi åka till Uppsala eftersom det var valborg, det var en väldig lyckad resa iaf! Vi hade det kul, satte oss på en brygga och tog det lugnt, drack vår öl/cider/champagne. Satt och spelade kort ett tag också. Men det var som sagt lyckat.
En sak som kunde förstört resan var att det kom fram några poliser och ville kolla leg. Mitt pass "bäst före" datum var för två veckor sedan så jag har inget giltigt leg men som tur va så tog jag med det ändå. Och det dög iaf. vet inte om de såg att det inte gällde längre men om jag inte hade haft med mig det så hade jag säkert åkt in och de skulle ringt hem till mig...haha, pinsamt! Är ju ändå 20 liksom och då vill man inte att polisen ringer hem till mamma för en sån sak :P

Men annars har jag inte gjort så mkt under helgen...dt var väl tänkt att vi skulle umgås med halmstadsborna som kom men det blev inget med det....

Well well...
Just dt glömde lägga in bilderna från valborg men de finns i facebook så dt är bara gå in där o kolla om du är intresserad och kan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar