24 maj 2009

Well well...

Är tillbaka från badminton nu...roligt eftersom jag inte spelade förra gången..
Det är jättesoligt ute och jag är lite sugen på att gå ut och sola lite men men...orkar inte.

Igår så var vi på Berns iaf. Hade jättekul! Tror faktiskt att alla hade det :)
Tog runt 80+ bilder och ungefär 60 av de är uppe på Facebook!
De hade ju också en "modeshow". Kläderna va sådär..inget jag skulle ha på mig.
Ska inte ens kommentera modellerna...
Men roligt var det iaf. Bara en tråkig sak som hände och det var när vi skulle ta tunnelbanan hem. Shi Jun skulle åka med bil och hade glömt sina nycklar och kort i min väska så när vi hade gått halvvägs så ringde hon och då kom jag på det. Vi stod där och väntade på att de skulle komma för att hämta dt och vi fick vänta i ungefär 20min..! Under dessa 20min kände jag att jag började må väldigt illa, det blev nog för varmt. Mådde inte alls bra och kände det komma o jag hade två val, antingen låta det komma ut eller hålla kvar det och må illa hela vägen hem. Jag valde det förstnämnda och fick ur mig allt. Bara sprit. Saken är att jag hade bara tagit EN shot.. :P hahah men det blir så, det va en sambucca och jag tar ALDRIG det eftersom jag mår illa bara av lukten, mår illa nu när jag tänker på det. BLÄ! Men de hade beställt en sådan så jag tänkte vafan, aldrig provat så får prova. Men jag gör inte om det. Då tar jag hellre jäger...
Annars delade jag bara två cider med älskling. Så det va ju ingenting. Va ju inte full eller så, mådde bara väldigt dåligt....

Men som sagt, gå in på facebook om du vill se bilderna från festen....(fast då måste du iofs. vara vän med mig...men men)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar