14 maj 2009

Hur många personer krävs det för att öppna ett batterilock till en SE C510?

Min samsung har ju krånglat en del, funderar på att skicka in den på service men då måste JAG betala för frakten? :/ Har ju inte ens haft den i ett år så garantin borde ju täcka det?
Saken är att mamma har fått en ny mobil från TRE eftersom hon alltid har haft deras telefoner och abonnemang och då belönas man alltså med en sådan och jag har fått den...typ..
Problemet är att mobilen funkar ju bara med TRE så jag måste byta över då...är det värt det? Eller ska jag låsa upp mobilen? Hm....tål att tänkas på
Men måste smöra lite för mamma så hon kan betala för det eftersom jag är helt bankrutt...

Svaret på rubriken är TVÅ! Haha,...det var ju helt omöjligt att få upp locket. Höll på med den jättelänge och både blev helt frutstrerade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar