06 maj 2009

God morgon!

Fan, hostan blir bara värre, det låter inte bra alltså! Hoppas bara att jag är frisk igen till nästa vecka,....inte för att dt händer ngt speciellt? Eller? Har bestämt fika med Lina och Helena(I think) i helgen iaf. Det är på lördag, på söndag ska min syrra ha dans- och sånguppvisning som jag ska på....Just dt, ska till tandläkaren på tisdag, inte så trevligt att hosta rakt in i ansiktet på honom....
Men det känns som att jag kommer hosta hela helgen också *suck*

Gör ingenting just nu, ska börja baka lite bröd som jag är sugen på. Kommer förstås ta lång tid eftersom det måste jäsa o så men jag har tänkt att göra det i flera dagar nu så ska göra det nu iaf.
Jag - bäst på att skjuta fram saker. Måste ändras!
På tal om att skjuta fram saker, måste göra pass!! Har inte gjort det ännu, måste ju vänta tills farsan är ledig! Sist han var dt va i måndags...men lat som jag är orkade jag inte, var helt ofixad och allmänt ful så tänkte göra det imorgon iaf. Hoppas att jag orkar vakna tidigt imorgon då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar