26 mars 2009

Åhh..

Det är kört...! Jag kommer INTE kunna somna nu iaf...gick till toaletten nyss för att kissa och såg att det var jättesoligt. Jag visste ju att det var bra väder men visste inte att det var SÅ soligt!! Mitt rum är på andra sidan av huset där solen inte kommer åt och jag har svarta panelgardiner, därför har jag inte sett den FINA solen förrän nyss...Blir helt glad och uppspelt nu, kan inte somna. Vill bara gå ut och promenera eller något, har sån stor lust att göra det faktiskt och samtidigt ta "friskt luft"...ska nog ta o göra det om en stund!!

Älskling stannar hemma idag eftersom han mår dåligt på alla sätt o vis. Han somnade precis bara, jag lät inte honom somna förrän nu för jag är ju så rastlös på nätterna och han har varit tvungen att vara vaken med mig tills nu för nu orkade han inte mer, han har ju varit vaken i 24timmar..! haha :P taskig jag är för jag sov förut efter maten i några timmar...men han kommer iaf. definitivt inte att gå ut med mig så tidigt så drar nog ut ensam...så sorgligt alltså :P haha men vad ska man göra jag vill ju ta vara på solen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar