14 mars 2009

Ingen grädde tack!

Hade satt alarmet på elva idag eftersom jag skulle på fika hos Lili kl ett men jag snoozade till tolv istället...iaf. så kom de förbi mig eftersom de hade varit uppe i centrum. Vi drog tillsammans hem till henne och fikade. Annie hade bakat en chokladhallonkaka och vi åt det med vispgrädde, som jag borde ha skippat! Jag fick ont i magen nästan direkt efter att jag hade ätit kakan men visade inte det och brydde mig inte. Men jag satt där i en halvtimme ungefär och försökte ignorera bort det onda. Det funkade i fem minuter och jag trodde att jag var safe men sen kom det tillbaka. Efter ungefär en halvtimme så orkade jag inte längre, jag var tvungen att gå hem så jag sa hejdå och sprang nästan hem. Tur att vi bor nära varandra....haha
Okej kanske inte så trevligt att skriva om toalettbesök men jaajajajaja.....jävla gräddeee!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar