29 mars 2009

Trötter..!!

Shit va trött jag va då..!! Somnade ju imorse vid sju någonting nästan åtta tror jag eftersom det var då jag kom hem. Vaknade kvart över ett så det va inte så mycket sömn. Nu efter maten har jag sovit i tre-fyra timmar. Är fortfarande lite trött men tror att jag kommer somna sent inatt....som vanligt då alltså!
Känner mig helt seg, fortfarande lite illamående faktiskt..!! Det känns oroligt i magen och typ halsen eller vad man ska säga, som att jag närsomhelst ska throw up....Jag brukar alltid tycka att det är bättre å göra det så mår man sååå mycket bättre efteråt och jag gjorde inte det så har ju mått lite sämre....men ville verkligen inte göra dt....
Ska nog kolla på någon randomfilm snart tror jag...sitter o äter cookies trots illamåendet....vad kan jag säga, jag är en gottegris :p hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar